2011. december 10., szombat

Állatkert és Mikulás

Tudom, nem vagyok valami uptodate, de azért mégis leírom a Nagy Állatkerti Kirándulásunkat.
Kedden ugyanis elhatároztam, hogy kipihenvén a nagy éjszakai mikuláspartit útra kelünk az itthon lévőkkel. A mikulásparti szó szerint azt jelentette, hogy Csabika hajnali 2-kor, Boti 3-kor gondolta úgy, hogy itt a reggel, s ideje megnézni, megelőzték-e koránkelésben a mikulást. Villanyt kapcsoltak, ajándékot bontogattak, én meg alig mertem pisszegni, nehogy a maradék kettő is szimatot kapjon, s úgy döntsön, hogy reggel van.

Mindenesetre 5-re már a fele csokimennyiség elfogyott, a többit szorgosan felpolcolták a kamrába, Ankánál már délelőttre a karácsony is megérkezett, legalábbis, ha az adventi naptár kinyitott ablakait nézem... Szóval elhatároztam, hogy legközelebb megkérjük, ne éjszaka lepjen meg a mikulás, mert én másnap nem állok jót magamért.

Szóval ilyen háttérrel indultunk neki a nagy Budapestnek, s gondoltam, kihasználjuk a lehetőséget, hogy 5000 helyett "csupán" 2000-ért bejuthatunk a kicsikkel megnézni (ja, mert nekik most ingyen van), milyen állat létezik még a kutyán kívül... Egyébként értem én, hogy drága az állatok etetése meg stb, de azért tényleg nem valami családbarát az alaptarifa, nem beszélve arról, hogy egy óra is bőven sok volt ezzel a korosztállyal odabent.

Azért az az egy órát végülis élvezték, bár elkövettem azt a hibát, hogy nem vittem babakocsit, így a végén, ha nem akartam otthagyni táplálékul Ankát a tigriseknek, kénytelen voltam a növekvő hasammal együtt őt is cipelni. Szép akkurátusan körbejártuk az állatkert egy kicsiny szegletét, Fülöp egész komoly érdeklődést mutatott az állatok iránt is, Ankát lekötötte a zacskó pufika (puffasztott kukorica vagy mi), s minden ketrec előtt gondosan hozzátette még: "féjek tőle..."

A plakátokon hirdetett vombatig nem jutottunk el, ugyanis az éjszakázás hamar megtette mindenkinél a hatását, így a maradék 2/3-nyi állatot legközelebbre hagytuk. Anka este az alábbiakat mesélte el apának: "jó volt az állatkejt. Ettem pufikát, volt csúszda, láttam vizijó kakiját." Hát ilyenek ők, minek is túlvariálni mindent?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése