2011. október 31., hétfő

Pilisi varázslat

Szombaton kirándultunk. Megint. Most épp a közösséggel. Ami egyébként nagyon fontos tényező, ugyanis sejtettem jó előre, hogy elkél majd a segítség. És nagyon jó volt a biztos tudat, hogy lesz, aki cipelni a kirándulásra még nem annyira alkalmas lányzót, és a kirándulásra már alkalmas, de igencsak próbálkozó 3évest. Mivel apa aznap jött haza messziországból, így nélküle vágtunk bele, az amúgy nem túl megerőltető túrába.

Anka igen hamar feladta a kétlábon való erdőjárást, s az indulás után fél órával már az egyik apuka hátán aludt, aki kedvesen, de sokatmondóan megjegyezte, hogy a katonaságnál úgysem volt ott, amikor gyakorolták a menetfelszerelésben való gyaloglást... Hát most kijutott belőle neki...

Fülöp meg egész Hollywoodot verte, olyan színészi teljesítménnyel hitette el mindenkivel, hogy neki eltörtek a lábai, odaragadtak az úthoz, meg amúgy is ő egy szobor, s  így mozdulni sem tud, így mindig félve tekintgettem hátra, nehogy valaki bedőljön neki és a nyakába vegye. Na nem mindig voltam elég szemfüles...

A nagyokat alig láttam, a lelkes kirándulónk fel-alá rohant, nehogy túl kevés legyen a táv, a kevésbé lelkes meg csak úgy ment, mert menni kell. De azért a Zsivány-sziklák, az ezüstdiókeresés, az erdei mise mind-mind fénnyel töltötték meg a kis szemeiket.

Én meg csak élveztem, hogy ősz van, gyalogolunk, felnőtt emberekkel beszélgetek, s kerek a világ. Ennél már csak az volt nagyobb ajándék, hogy tudtuk, otthon már vár minket valaki...
Kövess minket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése